söndag 17 oktober 2010

Mycket hoppning har et varet !


HALLÅ!
I mån tog jag mammis träning i öreryd , då hade vi lite markarbete var kul och gick OK
I tis så ee vad var det i tis får blogga lite oftare så jag kommer ihåg vad jag gör ;)
I ons var det träning för Ronja gick KALAS eller vad tycker du Ronja ???
I tor så var det clearround i öreryd hoppade 60-70cm gick GREAT.
I fre så var det Party !!! hos Jossan med tjejerna i klassen FUN.
I lör var det tävling:
I Ld gick de vel sådär jag liksom gjorde så de bara kom ett hinder så jag glömmde den där volten som jag bör göra innan start såe det blide stop på förrsta :S men jag kan säga att jag drev han skulle bara vara taskig....
Men i LC då jädrar var jag GLAD allt ihop flöt på toppen vi kom endast fel på ett hinder, fast jag brukar inte tänka på de men iallafall så gjorde jag en toppen runda och omh då lyckades jag med en skit bra sväng så jag kom 2a !!! Efter den oslagbara Ponyta som typ vinner med 6sek !
Men skit nöjd :) Men jag kan säga så här jag red så bra vägar så skorna på han flög så vi måste till hovslagaren eller det var bara en som flög av , fast hellre dom än meej;) men hade ej kamera whit mee brukar bli bäst då , oj glömde ju berätta att jag har fått ett fan!!
Haha en 9åring hon satte sig jämte mej i cafeterian och fråga om jag ville ha chips, och sen snackade hon med mej ;) tusen frågor typ ;) jätte söt, snart kommer det nogg nån som vill ha auto !!
BYE

1 kommentar: