lördag 1 januari 2011

Hej


Först så nu i morse så gick vi till stallet och släpte ut hästarna :) Dom såg ut att haft en bra nyårs party. Tog bilder med men överlägga sladen ligger nån stans så jag ta det sen om jag orkar tid och har lust :)

Här kommer en fyrvarkeribomb med bilder.(I efterskott)





Ronja V


not so good picture



Här tranar vi lite :)



Löshoppning 125 ++




Utstälning 39p





Hopptävling






under allsvenskan lag fick jag och Ronja ihop 10 roseter av 10 möjliga varv 4 var med laget (dressyr) Förövrigt vann laget !

Lite mys,









en tävling i tranemo. Nu äger vi henne inte mer ;´( men jag vet att hon har det jätte bra :)




LANZO




Kulltorps Lanzarote











Stillig liten hingst












Han är med såld :)

Även denna donnan är såld.
från vä. Bella, Becka, Muscot C, jag
Sålda båda två.









Ragazza gumman 23år !














Hon är grym, mammas häst.




















Super ponnyn Matcho !

















weeee two






















Florencia





















Florran och becka :)























Jag och Florris

(Hade inga bilder på Zinderella så får väl fixa de kanske :))

Så om ni vill se alla hästar vi har ägt eller mest mamma och hennes kompisar men iallafall.


http://www.stalleklunden.webs.com/

6 kommentarer: