torsdag 14 juli 2011

Himmmmla @@@ ryttare @@@ massa ryttar tabbar

Tävlingen i Ljungby dårå

Matcho var så fiiin jätte duktig
LC Matcho var elit a då e de klart att den himla jäkla ryttaren styr på fel hinder ( hoppar över hinder nr 6 och hoppar nr 7)......
LC+5 matcho var grym även i omh och så klart vad händer jo den som sitter på vet inte vilket hinder dom ska te och lägger en volt och kommer på de hur tänker jag då liksom glömmer banan 2 gånger och 3 gånger i rad världs rekord eller vad ?

Mimmi var också så fiin och duktig.
Lc- men vad gör ryttaren på jo skiter i att göra en halt och ta upp stigbyglen så i omh sitter jag halftsniskan och kommer inte åt med ytter skänklen och därför missar vi jue hindret och jag som redan sitter på sniskan kommer ju på hinderstödet och trillar av...... Men mimmi du ska veta att du var jätte fiin. !

lc+5 går inför att bara ta de lilla lugna får dock inte upp huvudet på henne så vi rev ett hinder men resten jätte bra.

Hästarna var elite. vad ska man säga ska rida as mycket utan stigbygglar och träna minnet eller vadå ?? Aja man lär sig av sina misstag och nu har jag gjort dom så nu slipper jag la dom :)

// Curre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar