söndag 20 maj 2012

Jag har tillbringat helgen på Öland tilsammans med familjen och min älskade Mimmi.
Vi åkte på torsdag eftermiddag. Och på fredagen startade jag och Mimmi en LB, och det gick jätte bra och vi kom 3:a! På lördagen startade vi först en LB och sedan en LA. LB:n gick även denna jätte bra och dubbelnollade här med och vi vann. Både LB:erna var sånna klasser där det var långa sträckor i omhoppningen och Mimmi är ju bättre på att svänga snabbt, men det gick ju det med! I LA gick det fantastiskt bra och jag kunnde inte vara nöjdare, vi nollade!  Dessutom kom jag 7:a ! Det var bed A0.
En till sen är vi kvalade!!


Om man ska klaga på något får det väl vara att klubben inte hade digetala tidtagare i första klassen, men det var kanske för att det var en lokal.

Ha det bra kram från mej och Mimmi.

1 kommentar:

  1. Jag var ju så nyfiken och tittade på www.equipe.com och såg dina fantastiska resultat där . Du är grym tös Curre !
    All lycka nu till dig framåt. Och ännu en gång GRATTIS !

    SvaraRadera