lördag 11 augusti 2012

Svar på kommentar till Lotta: Jodå jag har haft många roliga stunder ihop med den dammen:)
Hon testade mig lite för mycket i hoppningen så jag blev rädd för att hoppa och började istället med dressyr vilket hon gjorde riktigt bra:) Var med i laget och vann finalen div III. Fick alltid med individuella placeringar med hem också:) Nu tror jag hon är hos en ny liten tjej, vart vet jag inte riktigt,vi sålde henne till en familj i göteborg som nu har sålt vidare henne till en ny liten tjej.


Hoppa kan hon ju iallafall.


 
 
 




Ronja nu :)

1 kommentar:

  1. Å vilka härliga bilder! Söta Ronja...Hennes mamma kunde också hoppa, hon tävlades lite av Robin Ingvarsson efter att hon fått Ronja och hennes lillasyster Cinderella. Jag red in Ronjas mamma Cindy när hon var 5 år, och hon var precis som Ronja väldigt pigg och glad, och alltid framåt. /Lotta

    SvaraRadera