onsdag 31 oktober 2012

Ledsen för den fruktansvärda dåliga bloggningen men min data har gått sönder så nu har jag erövrat Beckas ;) Det gjorde inte saken bättre heller att jag inte kom ihåg min inloggning men nu är jag inne.

 I Tingsryd andra dagen kom vi 2:a i LA:n och felfri i grunden i MSV B:n och 5 eller 6 fel i omhoppningen vi kom helt fel på ett räcke så det var tur att hon stannade.

Var på Victoria Almgren clinic igår. Gasch vilken duktig ryttare....!

Nu ska lille Sparre upp till Öreryd och hoppa lite om det går som planerat ska hon vara med på clear round på fredag :). Sen i kväll ska Mimmi och Florran hopptränas för Ann. Passade på att raka Florris idag med :)

Hittade lite gamla filmer på Beckas data med kan se om jag kan lägga upp dom sen, då menar jag riktigt gamla (Ronja tiden.)

Ha det bra kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar