söndag 31 mars 2013

 
Hej!
Har hunnit med lite sen senast!
Vet inte om jag berättat att jag tävlat i Fallbygden med Mimmi LC(4:a), LB(6:a)
Sen har jag varit i Västervik med elitlaget! Vi hade verkligen superkul!Vi lyckades bland annat missa Mcdonald´s med en minut. Mimmi och jag red LB LA. I LB:n erkänner jag att jag satt och feg red lite, slutade med 4 fel i omhoppningen. Sen i lagklassen LA då red jag verkligen. En av mina och Mimmis bättre rundor! Allt var perfekt, typ! Vi var nolla och umm vilken känsla att gå i mål nolla där, underbart.  Jag nollade ju somsagt så ryttaren efter mig hade ju lite press på sig (Julia Persson) hihi.
Nu snart kommer en till rolig sak så håll koll ;)
See you soon!

Är inte säker men tror Sparres pannlugg växt litegran.

Mimmi får vara med på bild med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar