torsdag 17 juni 2010

Hej!

Idag var det ju min födelsedag, På morgonen fick jag en god smarig tårta ;)
Sedan när mamma och pappa slutade jobbet så åkte vi till jönköping , hööks där köpte jag från mitt precent kort jag fått av mormor och morfar , det blev ett schabrack, huva och ett hårnätt XD

Sedan till Mcdonalds och åt glass.. MMMMMMUMMMMMMMMMMMMMMMS !

Sedan blev det charlies där vi köpte en kingsland regn jacka ;)som vi ska ha hängande i trailen om det en dag spö regnar.

Jag kan ju även berätta vad jag fått av mamma och pappa och becka , godis som becka vann på Liseberg och den här manicken jag pillar på när jag skriver ;) jo det var en dator, en alldeles egen bärbar dator, jätte snygg, YES YES !,

Så.... nu ska jag kolla lite på den där manicken.. XD

BYE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar