måndag 26 juli 2010

Tack Min häst för vinsten. Jag och min kompis Jullan har haft 8 sjukt grymma dagar som vi aldrig glömmer. TACK !
Har provridit en häst vad tycker ni ?? lite stor kanske men hon är snäll !


Min läger häst var snäll och så men min egna häst är BÄST!



Nu laddar vi för Höstens tävlingar så SE UPP!


Min läger häst Salccia , men jag kom på ett nytt namn Sessan Jullan och Ammi)
Hej NU är jag hemma igen jag har haft 8 sjuka grymma dagar på sjöis, Jag fick ha Sessa hon var 144cm !! men jag klarade av henne bra tycker jag :) Film på avslutningen kommer :)
När jag hoppar ut bilen så möts man av värsta gnägget av sin älskade MATCHO och då kan man ju inte göra annat än att springa in och hämta äpplen och sedan springa till matcho ! okej jag spran till matcho innan jag hämmtade äpplena XD PUSS gubben.
Hej då :) nu ska jag planera tävlingar för hösten XD
BYE !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar