lördag 6 november 2010

SEGER !!!!!!!!

Heej !

Det var jue Tävling på Gark today ;)

LC, skulle jag alltså jag här då misster osmart skulle svänga så, men de bidde för snävt så gubben kunnde jue inte hopp, men de lär jag mej på fast de måste jue gå nån gån me.
Men alltså en helt klockaren runda annars


LC+5 Så VANN JAG !!! Men hade ingen kamera.
Men sen även med alla plac så hade dom en tärning som dom slog en stor cool sak men iallafall så skulle dom slå den och om det blide en 2a så fick hon den som kom 2a en gratis tävling 2011 och om det blide en fyra så får fyran det men gissa vad det blev eller ?? 1 så jag fårtävla en gratis tävling där 2011 ! Lite skojigt att dom slog så så alla kunde se att det verkligen inte fuska eller nått XD

From MeeeE

3 kommentarer:

  1. nu är finalisten dragen :D Är det du? Ta en titt, http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/vinnaren.html#comment

    kram :)

    Tack för att du har deltagit :D

    SvaraRadera
  2. sv: ni är verkligen jätteduktiga! pussa på lillkillen från mig:)
    kram

    SvaraRadera