måndag 15 november 2010

Some pictures
















HEJSAN !




Fre: Då var det 6ans disco ;) Som vi 6or arrangera, gick klockren och ungarna köpte möe i kiosken XD precis som det ska vara. Sen hade vi en ``riktig`` DJ vilket var uppskattat av alla snor ungar, ne så kanske man inte kan skriva men av allasnälla rara ungar.
Medans jag var på disco var min mamma MYCKET snäll och packade alla grejer inför helgen, (Tack)
Lör:Drog vi till Vetlanda på 2 dagars.
Första klassen var en LC- Gick suveränt men vi var påtok för överladdade så det kom ner en bom på första i omhoppningen. Anndra klassen var en LB- Med mur som första hinder jag hoppade men det gjorde inte Matcho men det var inte att han var tittig utan vi ville lite olika, inga komentarer.
Sön: Då startade jag bara en klass LC för sen var det lagklass (där jag bara var reserv)
men iallafall så gjorde vi en super runda ( Vi klarade muren XD) men den var i omhoppningen så jag ville inte ta försnävt till den så då tog de ju lite extra tid fast det tog typ bbara en sekund längre men iallafall så skulle jag inte ha den sekunden för att bli placerad så alltså den sekunden var jag ifrån att bli placerad :)
Alltså en lärorik helg både för mig och Matcho ;)
BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar