lördag 5 mars 2011

Dressyr tävling väderstad RK på Sissi Lilljas anläggning.

Tävlingen idag gick helt A-M-A-Z-I-N-G Matcho verkade vara med på noterna så vi bara körde på och i lc:1 fick jag 61% kommer kort, foton, men 2p avdrag p.g.a Curre läste fel när hon pluggade pogram så, jag trodde det var mellanskritt men istället var det fri skritt men iallafall kom jag 4:a, utanplacering men jätte nöjd om man tänker att jag och matcho har skuttat runt på en åker hella vintern + att de pogramet har jag aldrig ridit i ridhus. Sen i Lb:1 fick jag 63% jätte nöjd ända tabben va att han höll på att göra ´´Matcho byte´´ i galopen. Kommer film, asså jag är så jäkla nöjd med den rundan mamma sa de ´det var nog den bästa rundan du gjort´, men inte placerad, men grymt nöjd, POAS MATCHO LOVE UUU.

Jo Becca var ju med me ehmmm ledtråd, ´´vilken ledsam musik dom har´´dressyr är ju typ för 70 åringar´´´´ dressyr är ju som att göra självmord´´´´och varför har ingen väst, fattar dom inte att dom kan trilla av ( jag var den ända med säkerhetsväst då var det ändå 7 b-ponnyer)´´
AA ni fattar nog.... That is my sister :) TACK HÄST SKÖTAREN OCH FOTOGRAFEN, FILMAREN BECCA.

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar