lördag 26 mars 2011

Prozit

Lite resultat nu då:
Ld- det var sån bedömning där de bästa vinner typ eller vad man säger, jag var felfri och fick en blågul rosett :), asså de behövde jag innan har det liksom varit en tjurig Matcho men nu var han mer a kom igen Cornelia nu ska de vara du och jag tsm, du och jag i ett team.
Lc- var det vanlig bedöming alltså med omhoppning, gissa vem som vann.
FACIT CORNELIA OCH MATCHO
gud vad vi behövde den här dagen baha du och jag Matcho i ett <3
Alltså en till blå gul rosett <333333
-tyvärr ingen film eller bilder men kanske på priserna-

Gårdagens träning:
Det var faktiskt mamma och pappa som tränade mej, gick jätte bra tack mamma och pappa.
Min lilla Matcho, Prozit

Övrig info:
Mamma e as grym, som ställer upp och så.
I kväll ska vi äta gott i gott mat.

Kram// Currish & Prozit

1 kommentar:

  1. Super Duktigt. Hejja! Ni är ett team det hör jag.!
    Yvonne

    SvaraRadera