måndag 25 april 2011

Azzå Matcho azzå shit....

...... Jo det var jue tävling idag med, dressyr i Tenhult.

LC:1 Matcho loveee u, vi fick 62, nått % och vann !, jätte nöjd !!
Lb:1 Tss som ni vet gör jue Prozit sina balerino skutt, men den här gången var det faktiskt inte så mycket hans fel, för det första så var prisutdelningen presic innan jag startade så Matcho var jue jätte laddad dock hade han inte fått springa så snabbt men på höjden då han blev besviken att han inte fick gasa så då gjorde han varje galopp språng 3meter höga tsss men iallafall så var han jue jätte laddad och dessutom red vi kanske lite nära staketet (han råka riva de) min grabb de, han blev även lite rädd och då störde det lite mej när jag skulle ha kvar han i rätt galopp men jag fick gratis ökning :), fick typ 58 % eller nått och var bästa b-ponnyn men det var ihop slaget... men jätte nöjd iallafall .

Sen var det jue även hopp-tävling i vaggeryd i Ld var det clear round, och där nollade jag och Matcho :)
I lc så jag vet inte hur vi lyckades slå med 5 sekunder och snabbast av alla kategorier, (det var nog det snabbaste och ärovarvet då vi gasade så in i 17 som tur e gillar Matcho de och gasar lite till :)) Eller jo vi gasade och svängde snävt.
Men det kändes jätte bra film i bilder kommer jag håller på med den eller ja jag ska börja på den håll ut.

By the way Grattis Denise och Grållan som kom 3a i LB:n
// Matcho och Curre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar