tisdag 19 april 2011

Heeej !

Igår han jag göra mucho möe asså, tvätta trailen, cykeln :) Städa rida såklart, gjorde det på kvällen men nu vet jag rida på morgonen annars blir man uppäten av myggor( dom var gigantiska minst 3cm2 ) Ärligt talat gillade jag mer harana än myggen. Red markarbete mot dressyr haha nej men typ en bom dressyr i hoppsadel alltså blandat Matcho skötte sig exemplariskt, ni får tänka med på att grannen hög träd med motor såg så ni kan tänka er när dom trillade vad det lät och dom hög typ 10 meter i från fär vi red, Matcho och Florran brydde sej som tur va inte så mycket. Just d hämtade även husbilen ahhhhhh vilken snygging ! Nu har även pappa fixat drag krok så nu e det bara meeeeting som behövs.

TodaAAAy har jag hunnit mocka osv ridit:
Jag bus red lite / Gasa över ängarna / åhh Matcho och jag ägde liksom ( idag var jag inte sen reagerad så det e la bra ? ofc!) ni kan tänka er nått sån här =>klicka här<= om ni får en bild av det fast på häst och så tänker ni lite snabbare så kan ni nog se Matcho och mej. tss men iallafall han tyckte det var awesome. / red med huva eftersom idag hade grannen en maskin som låter och lever så jag tänkte att det e bättre att han inte hör så mycket så att han kan ha full fokus på vad jag menar och vill få ut :) /
KRAM M&M
sv Denise, a dom skulle jue liksom ha svårt för att INTE va det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar