söndag 15 maj 2011

Hej !

tis- hopp träning för Ann, Ronja tog bilder och dom kan ni hitta på hennes blogg, finns länk till henne i kanten., Jätte fina bilder Ronja, tack.
Matcho var jätte fin och skötte sig och även jag :)

lör- Tävling i Herrljunga 2a i Ld+5 var så jävla besviken var 0,nått hundra delar från de där jäkla täcket( ja jag e tävlings människa) men Matcho var fin och duktig.

i LCn var jag så tagad för omhoppningen att jag glömde rida lite och så var det en konstig sväng som var lätt att rida fel så blev jag glad att jag klarade den men glömde som sagt att rida så ett stop helt i onödan fanns egentligen ingen anledning.

Har även hunnit rida Mimmi lite i veckan, min andra dröm på fyra ben. Vill ni veta lite om henne ? Eller har ni luskat ut vem det är ? Super kändisen.

C you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar