söndag 22 maj 2011

CR i dag i öreryd Matcho var jätte fin. Min häst sköttare var med, pappa :). Först gjorde jag iordning Matcho knoppade på lite mindre än 10min, Malin JW behöver ni snabb häst sköttare, hahah nej (tror nog att dom e lite snabbare) Men i alla fall i LB:1 gör jag jätte fin runda och blev jätte nöjd azzå jätte jätte nöjd fick ihop hela 72, nått % !! rekord jue ! Jätte nöjd.

I min LA debut då var jag supper nöjd fick ihop hela 65,53% !!!!! Han var verkligen jätte fin dock något slö men det märktes inte inne på bannan. Matcho han e jätte fin.

( synd de inte va lokal ! ) Haha men då kanske jag inte hade fått så bra :)

Tack , Denise för lånet av kärran.

// En azzza nöjd girlz

1 kommentar:

  1. Så där nu gäller det för er töser! Ge järnet nu i helgen! Go girl Go!! Lycka Till !
    Yvonne

    SvaraRadera