torsdag 2 juni 2011

who hu jag e sämst på att uppdatera, haha nej men har haft mycket att göra liksom.

Jag har med laget, varit med i fanalen i Allsvenskan och totalt kom vi på 2! plats i div II ponny dressyr, min andra la:1 fick la si så där poäng, känndes bättre men godkända. Men Matcho skötte sej<3

Sen förra tisdagen skippade jag träningen och åkte till Värnamo; 1 ld+5 klassen var Matcho jätte fin dock petade han ett plank, men liksom shit the sammmme han var duktig kom 2a !
I andra klassen vann jag, LC med typ 4 sek marginal :) Han var jätte duktig och lyfte benen jätte bra ;)

Sen var det jue träning nu i tisdags, med en övergrym Matcho han var jätte fin inc me :), kommer snart bilder, Ronja och Susanne tog bilder :)

btw Becca tävlade Mimmi i Värnamo med hon var grym vann första klassen det var den bedömning då alla felfria kommer 1 osv i Lc:n var Mimmsan jätte fin och var nolla :) !,

// Curre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar