söndag 22 januari 2012

Host

Host
Är fortfarande inte riktigt fit for fighting men bättre. Skulle rida Matcho lite idag, innan jag skulle hoppa upp hostade jag en gång så högt så både jag och Matcho hoppade till ;). Han var jätte pigg efter en och en halv veckas vila pga att jag varit sjuk. Red även Mimmsan i Fredags och hon var inte så pigg bara jätte pigg. Men hon var jätte fin och lydig.

Mamma och  jag har även suttit och planerat in lite tävlingar, som vi ska till.

Det verkar inte heller fungera att se vad ni kommenterar. Jag kollade lite och provade på Mammas och Pappas dator men där går det ju inte komma in och kommentera överhuvud taget. Men det verkar som det är något fel på blogspot eller något ;) Aja hoppas det fixar sig.
Har ni sett att jag har fixat "Logga" ? Men jag skall ändra den då den inte syns men det verkar inte heller vilja fungera suck.

// Cornelia

1 kommentar:

  1. johoooooooo jag kan kommentera din blogg. ! Ta det lugnt så du inte får flera sjukdomar !
    Men gött du börjar bli pigg !
    Jag skall följa dig på tävlingarna . Dig och din syster ni e ju mina favoriter !
    Systrarna Eliasson Tjohooooo !
    Så mig blir ni inte av med !

    SvaraRadera