fredag 17 februari 2012

Business woman yeeh thats right

Var i ullared, fyndet blev ju helt klart en tävlings skojrta som jag har en lika dan fast i annan färg nu till priset den jag köpte på charlies kostade ca 399kr ( detta var förra året ) i gekås kostade den 24kr !!!!! serriöst jag har inte glömt en nolla, så jäkla grym jag är ! Hehe. För övrigt blev vår kundvagn stulen....... aja vi hade inte fyllt den men endå blä på den som tog den.

Matcho red jag ett pass i snön igår vilket han gillade blev dock lite jobbigt då det var sån där jobbig snö på slutet, hur det nu hänger ihop men det var lite halv hårt på slutet så då började jag lägga ner han. Försökte skita i formen och bara låta han jobba av sig lite i snön, men han går ju mer än gärna i form så ibland blev det lite form ;) Han var jätte fin hela passet, blev ju inte så långt men inte kort heller för den dellen, ush vad jag skriver massa skit sånt här är ju skit tråkit och läsa, , bara massa vellande och lite haha. Aja exata svar: Han gick awesome och vi red ett lagom lånt pass. done.

Fast det kanske var lite haltråkigt med, varför skriver jag allt jag tänker på just nu när jag ver att jag kommer ta bort det.

Hejdå alla söta läsare, som orkar med min blogg.

Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar