söndag 29 april 2012

Simply the best

Heej

Tävlade på GARK idag med Mimmi.
Jag hade ju som mål att få 5 felfria LB innan jag startar LA, så jag (och mamma) tänkte att om det går bra  i Vaggeryd efteranmäler vi till GARK.

LB, gick jätte bra satsade mycket i omhoppningen, capade all svängar där det gick och det blev en VINST !
Sedan gjorde jag ju då LA debut och det gick jäääääääääääääääätte bra !, Vi nollade och kom 3:a !! Jag är mer än jätte nöjd och bara för att jag är lite stolt så slog vi faktiskt Ballyhar King. Det var bed A0.

Mimmi har varit så fantastisk hela helgen, fyra stycken felfria rundor av fyra möjliga dessutom två stycken vinster och en tredjeplats och en nolla i min och Mimmis första LA, en bra helg enligt mig ;).

1 kommentar:

  1. Jättegrattis Cornelia och Mimmi! Visst är hon underbar,lilla racerponnyn! Många kramar till er båda från Mimmis förrförra ägare Sandra Knutsson i Göteborg (Sandra tävlade henne till MsvA och blev 9;a i b-finalen på SM i Kungsbacka!)

    SvaraRadera