måndag 18 juni 2012

Acleja Cup 2012

Florran gick i bratteborg i lördags och jag tog med mig Mimmi också!

Florran LC(Acleja cup omg 1 eller kval 1 första klassen i cupen eller vad man kallar det), 4fel bara ett stopp på 2:an annars som en klocka! Så hon tyckte det var roligt tror jag.

Mimmi LC (Acleja) dubbelnolla och placerad som 2:a och bara några få hundra delar ifrån vinst;) Mimmi var jätte fin.

Florran LB (Acleja final) ute på 3:an..

Mimmi LB (Acleja final) dubbelnolla och vinst, med 3 sekunder. Mimmi var finnare i denna klassen.
och i och med domma top placeringarna vann jag och Mimmi hela cupen så det blev ett täcke!, dock ett i typ b-ponny storlek men det är ju ändå ett täcke liksom :) Duktig Mimmi.

(För er som inte vet så är Acleja tydligen en blomsteraffär, så jag vann lite blommor/ en bukett och en ros)

// Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar