söndag 10 juni 2012

Så nu kan jag blogga lite, har inte gjort det eftersom jag har försökt få upp filmerna. Nu är den från Öland uppe iallafall så nu är det bara Florrans lilla film med.

Har tävlar Mimmi i Norrahammar Taberg gick jätte bra. Vinst i första klassen LB+5 och sen höjning 10cm innnan omhoppningen. Sen LA:n blev det ett pet, hon bara snuddade bommen lite så den hade lika väl kunnat ligga kvar.

Har tävlat Florran i Forserum, gick bra antar jag. I första klassen LD blev vi uteslutna så jag gjorde en omstart och då la jag upp henne i ett väldigt högt tempo så hon inte skulle hinna tänka stoppa tanken och det gick betydligt bättre endast ett stop på 3:an. I LC:n blev det 13 fel 2 stop och ett tidsfel men det känns ändå som att det går framåt, så vi ska bara kämpa vidare. Blir bratteborg för hennes del nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar