torsdag 12 juli 2012

Allt möjligt antar jag.

Trots att jag inte direkt bloggar så mycket är det lika många läsare för det. skönt ;)Nej men nu ska jag faktiskt iallafall försöka blogga "ofta", då kanske ni drar istället nej men jag ska iallafall försöka så ni har något roligt att läsa/kolla på :)

Har ni lagt märke till den nya designen dock är hela alltet inte riktigt klart än men shit the same ni ser ju lite iallafall :)

 Varit lite i falkenberg med min kompis Josefine i 3 dagar synd bara att det bara var soligt första dagen.. Men det blev ändå bad i havet två dagar :) Vi hade iallafall jätte kul.

Sen har jag varit i Falsterbo, dock fick man stå i 1h för att få biljetterna??! usch man missade första hoppningen på grund utav det.....

Mimmi och Florran gick varsitt pass på åkern idag och båda gick toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar