fredag 31 december 2010

Gott nytt år!


Hej!

Vill bara säga ``GOTT NYTT ÅR´´ Önskar Cornelia & Matcho

Några nyårslöften: Bli miljonär Denise då är vi 2, och fortsätta att vara bäst eller kämpa för att bli bäst :)


Hästarna får stå inne och digga med Radio Rix i natt, tills vi kommer hem.

Red lite med gick toppen ! Men eftersom granarna började skjuta raketer så fick de bli en snabb liten ridtur.


Några bra great saker som har hänt under 2010

1. Fick Matcho<33
2.Vann 1. pris i en tävling i Min häst då de priset var ett ridläger för två i 8 dagar jag och Julia hade så grymt kul <33
3. Fått en och annan placeringar <33>
4. Fått ihop 2 vinsttäcken på en och samma dag, i stilhoppning då jag vann med 6p !typ
5.Vårat hus är färdigt.
6.lite utanför ridning vår klass var med i en fotbolls tävling som är en serie som vi har spelat första omg och vann och jag överaskade mig själv genom att gör de första målet ! Jag som knappt sett en fotboll innan.
7.Jag har haft JÄKLIGT kul med min MATCHO <3333333333

Så detta blir nog de sista inlägget för året.

Puss och Kram alla som har läst hoppas ni fortsätter !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar