torsdag 16 december 2010

Matcho

Gulle grisarna !
Innan någon träning tror jag.

Matchos finna box dörr vad tycks ? *Fast nu har jag en med GARK med*(några är Ronjas)



Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




Transport skydd på


Hej !
Nu var det ju ett tag sedan men iallafall jag har hunnit göra en massa saker !
Till exempel har jag tränat för Ingrid vilket gick grymt bra asså Matcho var jätte duktig och jag med då ;) Men det gick jätte bra.
Sen har vi pulsat i snön det var bra snö i början men nu börjar det bli lite mycket !
Har lite mycket just nu efter som vi snart ska flytta :) Pappa flyttar på lördas säger han men mamma är tveksam ;) Häfftigt med splitter nytt hus !
Så nu ska jag hjälpa mamma med att baka marsipan själv gillar jag mer knäcken som redan är klar :)
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar