onsdag 29 december 2010

Sommaren 2010
Hej !


Nu har jag inte skrivit på länge för Internet har inte fungerat då vi har flyttat in i vårt nya hus :)
Har satt igån Matcho nu från hans lilla vinter vila, då vi har ridit lite i Florrans hage och i Öreryd :) I öreryd var han jätte fin asså det kändes som han inte hade haft nån vila han var bättre än han var innan typ :) Så han var jätte duktig. Men hästarna bakom ridhuset (inga namn hihi) var hel galna skrämde jue livet ur Florran och Matcho sen var de jue även några hästar som var på rymen å aså då är de ju inte konstigt att dom springer :)
Nu måste jag och Matcho komma igång med hoppningen har inte hoppat ett hinder på en månad om inte mer !
Julklappar ja det har jag fått i mängd å parti så de räker och bliröver
*Gpa hjälm,love it
*KL jacka, lovely
*KL mössa, perfect
*KL tävlings skjorta, like it
*Present kort hööks X2, wonderful
*penngar till GHS, super
*boxgardin exklusive horse wear , helt suveränt
*Plastrong a v min kompis Denise, beautiful
* Massa saker te mitt´nya rum, goodigood
*MM
Sen så har jag vel inte gjort så möe mer förutom åkt skidor på Isaberg och njutit av lovet :)
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar