onsdag 28 december 2011

check

Ridit matcho, check !
harvat check !
mockat check !
Ska la gå bort och rida Mimmi med.
Igår åkte jag till skara och inhandlade lite nytt skoj bland annat mina älskade animo ridbyxor, äntligen ! passade perfekt, provade dom faktiskt i en sadel också så jag kunde se ifall dom var bättre än vanliga, svar: ja !. sen så inhandla jag och Becca ett kingsland tävlings/regn täcke ett sånt man bara slänger på eller vad man kallar det. Sen i julklapp fick jag, kl skjorta, pengar (yammi), 2 charlies tävlings tröjor av bästa Jossan m.fam. Sen fick jag presentkort, verdus benskydd till Mimmsan skit snygga och antagligen jätte bra. fick även ett exlusive skrit täcke i julstrumpan jätte snyggt( jag valde de :P) sen bäst av allt en Kinsland kavaj !dock var den egentligen slut i min storlek så dom speciall beställde till mej ! från nått land bara det att på fodrallet stog det min storlek men kavajen var inte det så... a men min kommer snart <3 hehe komplicerat men men.... Sen fick jag lite annat med bl.a biobiljetter osv. Min kussin Olle på ja jag vet inte hur gammal men liten, kan typ prata lie ord annars inte mycket mer... Men han hade lärt sig hur tomten lät, hoho. Hihi gulligt!. Han var faktiskt inte rädd för tomten! Han hjälpte tomten, han gav paketen till tomten sen kunde tomten läsa vad det stog, sweet !
Kram Meeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar