söndag 18 december 2011

CRAZY DAY dot com

Hejsan !
Nu ska ni få läsa/höra om min galna dag..... Som var i onsdags. Det började med att brandalarmet på skolan går och vilket perfekt ställe är mest lämpligare att vara än i duschen ?! Vi hade idrott och skulle bytta om och duscha och då är det ju klart att brandalarmet ska gå just då !
Sedan var det även så att dom som är yngre än oss åt jul bord denna dag så vi får ingen mat denna dag så jag och några polare hade beställt pizza..... Vi kom ditt köpte pizzorna betalade gick ut kollade om det var rätt pizza en av 3 var rätt dom 2 som var fel var något bläigt med typ oxfile och vitlök och ush va det var allt. Vi gick och kollade om det verkligen var rätt. Pizza gubben blev mest ireterad och sa att det var rätt och då hade dom tydligen bytt namn på den pizzan och en annan.. suck... Desutom hade vi bara 20min på oss att hämta och äta efter som vi hade matte efteråt. VI hade även sagt till våran Matte lärare att vi kanske kommer lite sent, han gick med på det om vi tog med en pizza bit till han. Han fick typ en hel pizza haha.... ( Han är ett matvrak, det var tacos en dag han tog typ en lastbil !) Men han tyckte den inte var så god... haha. Usch vilken dag Men jag kan säga att när jag red Mimmi gick det awesome så hästrna räddade min dag <3, som dom alltid gör.

Igår var jag Mamma och Pappa på Börjes med hittade lite skoj även lite julklappar!

Nu ska jag fixa med julkort kram!, kalla julkort hehe det var min id´e fast väl på hästen var det rätt så kallt ! Men ni som får julkort får ju lite summmer felling då ju ! smakprov......
// Curre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar