lördag 31 december 2011

It´s now or never

Vad som hännt detta året kort fattat:
Måste först bara säga att det har varit ett bra år rid mässigt.
Året började med en vinst i Jönköping, med Matcho, taggad eller vadå.
------------------------------------------------------------------------

Matcho och jag fick placering efter placering eller  framför allt vinst. Ya know dubbel vinst är Matcho grym på.
Vi var även med i dressyr laget div II.
Vi kom 1,1,2 men eftersom man sista gången räknar konstigt så kom laget toltalt 2a.
 under 2011 startade jag och Matcho även La dressyr med 65,53% och i LB:n där fick vi 72,41% det var CR
------------------------------------------------------------------------------------------

 Vi var med på Börjes Cup
----------------------------------------------------------------------------------------------


den 6 maj fick jag hem c-ponnyn Anemone Nemorosa.(Mimmi)
Våran första tävling var en 70cm och vi nollade vi kom även tvåa i 80cm
-----------------------------------------------------------------


Dubbel vinst GARK, Matcho

 
Dubbel vinst JFK, Mimmi
Film från JFK Mimmi:
 

 Jag tävlade och tränade på, vi nådde framgångar. .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


 Jag och Matcho var med på Distriks Mästerskapet slutade 5a ! i A-finalen !







 ---------------------------------------------------------------------------
Jag och Matcho fick äntligen Herrljunga täcket !, I LB dessutom även mot C-ponnyer !
------------------------------------------------------




Vinst Vaggeryd
Vinst GARK
2a x2 VARBERG
Vinst Värnamo
Vinst BRATTEBORG


DM




/ Så det var detta året så kallat 2011. Tack underbara ponnyer och Mamma, som ställer upp konstant. Nu blir det nya mål nya planer och nytt år.
Dock only med Mimmi alltså inte matcho iaf inte i hoppningen då detta var min sista dag på b-ponny i hoppning. Ha det bra !
Kram Cornelia

Fotografer/filmare: Yvonne, Adina, Ronja, Mamma, Pappa,  Zander.
Hoppas jag inte glömmde någon !

1 kommentar:

  1. Hej Cornelia ! Jisses vilket härligt år du har fått med Matcho Får tårar i ögonen när jag läste och tittade på bilderna och filmerna . Ni är helt fantastiska ihop ! Tråkigt att inte få hoppa mera men dressyren har dom ej ändrat än va? Hänger liksom inte med längre . Önskade jag hade en tös som du så jag får hänga med på ponny tävlingar igen. Få Fråga din mamma kanske . Ha ett underbart tävlings år nu . Kram !

    SvaraRadera