tisdag 20 december 2011

Mimmi in my heart

Nu har jag fixat en film om min och Mimmis halv års historia, ni hittar den här

Nu lämnar jag min stjärna (Matcho) för att kunna satsa helhjärtat på min andra stjärna (Mimmi)
Men min stjärna (Matcho) kommer ändå vara en stjärna fast för en annan ryttare.. Allvarligt talat känns det faktiskt ganska bra, asså det känns ju inte alls bra men ändå bra jag menar jag har upp nått mina mål och Matcho har gett mig mer än dubbelt så jag har ingen anledning till att känna att det känns dåligt att lämna b-ponny (hopp) Samtidigt känns de lite så där surt liksom jag vill race på matcho jag vill göra b-ponny saker men, som sagt jag och Matcho har redan gjort allt för mig, jag hade inte kunnat ha en bättre b-ponny för bättre än Matcho finns inte. Tack vare Matcho, är jag den ryttaren jag är idag, och med Mimmi hoppas jag att jag kommer vidare med.
Jag älskar dej Matcho med <3, finns inget som jag skulle kunna ge tillbaks för allt du gett mig, de ända är att du ska fortsätta glänsa på banorna.


// Curre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar